Back-end Mobielschademelden vervangen

Naar agenda
21/6/2019 Mobielschademelden

De afgelopen tijd is de back-end van Mobielschademelden vervangen. Dit betekent dat de meldingen vanuit een ander e-mailadres zijn verstuurd aan overigens hetzelfde e-mail afleveradres bij de verschillende partijen.

Voor verdere inzage in de dossiers zijn alle geldige digitale paspoorten ook geautoriseerd voor de nieuwe omgeving.

Indien u nieuwe personen wenst te autoriseren voor het inzien van mobielschademelden dossiers, waaronder de door klanten meegestuurde foto's, dient u dit te melden aan secretariaat@seps.nl.

Gaarne voor deze personen opgeven:

  • organisatie
  • achternaam, initialen
  • e-mailadres (zoals op het digitaal paspoort vermeld)

De bewuste personen dienen derhalve in het bezit te zijn van een digitaal paspoort. Dit paspoort kan door de portaalbeheerder van uw bedrijf in het Selfservice Portaal van Solera worden aangemaakt.

Als uw bedrijf geen digitaal paspoort of portaalbeheerder heeft, kunt u deze aanvragen bij Solera met dit formulier.

Wellicht heeft u gezien dat u geen autorisaties meer kunt invoeren voor Mobielschademelden. Voortaan kunt u autorisaties voor Mobielschademelden aanvragen bij secretariaat@seps.nl, onder vermelding van naam bedrijf, medewerker en e-mailadres.

Binnen enkele dagen worden deze autorisaties vervolgens door de stichting EPS doorgevoerd. Op afzienbare termijn wordt aan u een selfservice beheerportal ter beschikking gesteld voor de EPS diensten.

 

 

Meer nieuws

Top